25 stycznia, 2021

 Już po świętach.Moje nowe bombeczki wisiały na choince,lecz chciałabym poświęcić im trochę czasu.Z każdej się ciesę,więc chciałabym je po kolei pokazać i zapisać.Nieraz bywało,że podarowałam którąś lub sprzedałam a wtedy ślad po mojej pracy zginął :)

Te bombeczki zostały zrobione połowa ze steropianu a druga połowa z bombki plastikowej.Na steropianową połowę bombki nakleiłam obrazek wydrukowany na drukarce laserowej,polakierowałam lakierem akrylowym Flugera-połysk i posypałam gdzie niegdzie brokatem.Po złączeniu obu połówek za pomocą kleju vikol,ozdobiłam wyciskami z foremek silikonowych,polakierowała,przetarłam farbami metalicznymi,bitumem.Tył bomboczki ozdobiłam konturówką.Wstążeczka to wisienka wieńcząca całość.:)


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :))
Bożenka