19 lutego, 2014

 Butelka na likier....

Dokładnie właśnie tak-butelka na likier...Przeczytałam gdzieś w internecie ,że likier to taki napój alkoholowy,w którym oprócz alkoholu mamy jakieś owoce i ...cukier,który to właśnie dodaje słodyczy naszym domowym wyrobom i dlatego nazywamy go likierem.
Nalewka zaś to taki napój,który uzyskuje się z zalania owoców lub ziół bez dodatku cukru....Piszę o tym ,bo zauważyłam,że wiele osób myli te dwie nazwy tak jak ja :)
Zresztą nieważne jak nazywa się owy napój,który wiele osób przyrządza sobie na zimowe wieczory.Ważne żeby rozgrzewał nas swoją czarowną mocą i cieszył smakiem minionego lata :)
Jeden z likierów przygotowanych przeze mnie schowałam do takiej oto butelki :)






1 komentarz:

  1. Piękna butelka. Oby znalazł się w niej równie zacny trunek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))
Bożenka